FAQ

Leggyakrabban feltett kérdések

Játék Mód- Gyakorlóegyenleg

K: Hogyan szerezhetek még több zsetont?

  1. Lépj be bármelyik asztalra a “Játék Mód” fül alatt.
  2. Az asztalon belül kattints a “Zsetonok Szerzése” gombra.
  3. Teljesítsd az érvényesítés feltételeit (ha kellenek).
  4. Vásárolj “Játékpénzes Zsetonokot” a “Zsetonok Szerzése” gombra kattintva.
  5. Élvezd az kedvezmények széles választékát, és gyűjtsd be az ingyenes 250$-os napi bónuszt!

Felhasználói név/Jelszó problémák

K: Elfelejtettem a belépési adataim, hogyan kérhetem le őket?
V: Kattints Ide a belépési emlékeztetőhöz, ahol el tudjuk küldeni a megfelelő adatokat a regisztrációdnál megadott email címedre.

K: Hiba üzenetet kaptam, amely szerint a belépési adataim hibásak. Mit tehetek?
V: A RömiRoyalra való sikeres bejelentkezéshez a felhasználó neved kell megadnod és nem a számla létrehozásakor használt képernyő neved. A névhez csak számokat és betűket használhatsz fel, szóközök nélkül.

Az országok játék szabályozása

K: Az “Éles Mód”-ban történo játék nem elérheto többé az országom törvényei alapján. Milyen egyéb “Játék Mód”-ok állnak rendelkezésre?
V: Az országod új szabályozása alapján az “Éles Mód”-ban levo szolgáltatások nem elérhetok többé. A “Játék Mód”-ban van lehetoséged tovább versenyezni a díjakért és a különleges felirtakozási bónuszodért.

* A konverziós segéd csak más országokból érkezo játékosoknak elérheto, ahol a társaság fenntartja a jogot, hogy visszautasítsa a bejövo pénzügyi tranzakciókat.

Pénzügyek

befizetés visszautasítva

K: A bankkártyámat használva próbáltam befizetni, és ezt a hibaüzenetet kaptam:
-Sajnáljuk, de a befizetést visszautasítottuk.
Mit tehetek?
V: Ebben az esetben a befizetés nem volt sikeres a fenti ok miatt, javasoljuk, hogy próbálj alternative befizetési módot, mint az Entropay. Kattints ide hogy megtudj többet az Entropayről.

Kifizetési eljárás

K: Kell bármilyen ellenőrző dokumentumot küldenem mielőtt kifizetést kérek?
V: Igen, az első kifizetés előtt az általános ellenörző dokumentumokat kérjük, amint az Itt Látható. Jegyezd meg, hogy ha kész az ellenőrzés, az összes eset, amikor a játékosok egy vagy több bankkátytát használnak, hogy feltöltsék a RömiRoyal számlájukat az a Pénzügyi Részlegünk felügyelete alatt történik. Az ellenrőzés egyszeri, és hasonló a többi online játékban megszokotthoz, a célja az, hogy megelőzzük a nem megengedett tranzakciókat és a pénzt csak a jogos tulajdonosa használhassa. Kérlek nézd át a Biztonság és Személyes Adatok szabályzatot, hogy megtudj többet arról, hogy hogyan védjük az adataid.

K: Mi jelent a “Függőben”? Hogyan fordíthatom vissza a kifizetési kérelmem?
V: Ha kifizetést kértél, akkor az 24-72 óráig felfüggesztésre kerül (A VIP státuszodtól függően). Ezen idő alatt visszafordíthatod a kifizetést, a “Kifizetés Visszafordítása” részben a “Pénztár” területén belül.

Technikai problémák

Email érvényesítési problémák / a regisztráció befejezése

K: Nem kaptam meg az emailt, ami az érvényesítő kódot tartalmazza, hogyan érvényesíthetem a RömiRoyal számlámat?
V: Egyszerűen küldj az érvényes email címedről egy üzenetet az ögyfélszolgálatunknak (support@romiroyal.hu) amely tartalmazza a felhasználói neved és egy kérést a számla érvényesítésére. Amikor az ügyfélszolgálat megkapja a leveled, 24 órán belül érvényesítik a számlád.

Számla létrehozása / a regisztráció befejezése

K: Amikor próbálom létre hozni a számlám / befejezni a regisztrációmat, az alábbiak közül az egyik hibaüzenetet kapom:

  1. Error 3001-vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal
  2. A számlát már létrehozták a számítógépedről, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal

V: hogy az említett problémákat orvosolni tudjuk, kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, és add meg nekik a pontos hibaüzenetet, amit kaptál.

Kapcsolódási problémák / Sikertelen kapcsolódás

K: Az internet kapcsolatom megszűnt / megszakadt játék közben, hogyan folytathatom a játékot?
V: Fel vagyunk készülve arra, hogy az internet kapcsolatok néha megszakadhatnak, így különleges megoldásokat alkalmazunk a programunkban, hogy fenntartsuk a folyamatos játékot és lehetővé tegyük a lekapcsolódott játékosoknak a visszatérést a játékba.
A játékos távollétében az “Auto-Játék” funkció segít fenntartani a játékot és a versenyeket abban az esetben, ha a játákos két vagy több körön át lekapcsolódott vagy inaktív.
Ezekben az esetekben az Auto-Játék funkció automatikusan fog húzni a pakliból és dobni. Az Auto-Játék funkció egészen addig aktív marad, amíg a játékos vissza nem tér az asztalhoz és rá nem kattint a “Visszatértem” gombra, illetve amíg véget nem ér a kör. Ha a játékos 2 vagy több körön át lekapcsolódott egy versenyen, az Auto-Játék mód a verseny végéig vagy a játékos visszatéréséig/kieséséig lesz aktív.

Egy másik funkció, amit beépítettünk a programunkba a “Vissza az asztalhoz” opció. A “Vissza az asztalhoz” gombra kattintra (a lobbiban találhatod) a kliens újra fog kapcsolódni a szervereinkhez, és amikor a kapcsolat újra létrejött, egyből azokra az asztalokra kerülsz vissza, ahol játszottál, egészen a játék végéig.

K: Mi a RömiRoyal megszakadt kapcsolat szabályzata?
V: Amikor regisztrál egy játékra a játékos, ők viseli a teljes felelősséget az internet kapcsolat megszakadásáért vagy a kommunikációs hibákért a PCje és a RömiRoyal szerverei közt, és bármilyen lefagyásért a saját számítógépén. A szerver meghibásodáson kívül a RömiRoyal nem vállal felelősséget bármelyik játékos lekapcsolódásáért a szerverről. A RömiRoyalnál a kapcsolat megszakadása vagy hibája esetén a játékosok játékban maradnak az Auto-Játékkal egészen a visszatérésükig vagy a kiesésükig.
Szerver meghibásodás: szerver meghibásodás esetén az összes regisztrált játékos vissza fogja kapni a teljes nevezési díját.

Akciók

5$Regisztrációs bónusz

K: Hogyan kaphatom meg az 5$ befizetés nélküli bónuszt?
V: Nézd meg az “5$ befizetés nélküli bónusz” oldalunkat ide kattintva, hogy megtudd, hogy ki jogosult a bónuszra és hogyan szerezhető meg.

100% Üdvözlő Bónusz

K: Hogyan szerezhetek 100% Üdvözlő Bónuszt?
V: Látogasd meg a  ‘100% Üdvözlő Bónusz’ oldalunkat hogy megtudd, hogy hogyan szerezheted meg a 200$ bónuszt az első befizetésedre.

Akciók és Bónusz információk

K: Hogyan működnek a befizetési bónuszok?
V: Minden befizető játékosunk élvezheti a bónuszok szélés skáláját. Az ajánlat tartalmazza a heti kedvezményeket, utalványokat, és a figyelemreméltó készpénzes bónuszokat. Több információért a promócióinkról és a feltételekről kattints ide.

Royal Stars Klub

K: Hol találok több információt a “Royal Stars” Klubról?
V: A ‘Royal Stars Klub’ előnyeiről és felépítéséről és az egyedi díjazásról ide kattintva olvashatsz.


Ha valamit nem találnál, küldhetsz emailt az “Ügyfélszolgálati Csapatnak” (support@romiroyal.hu). Minél több részletet írsz le, annál jobban megkönnyíted a dolgunk, hogy gyorsan válaszoljunk.
Egyes megoldások hosszabb időt igényelhetnek, de mi mindig a legjobb tudásunk szerint válaszolunk a kérdésedre, a legrövidebb időn belül.
Hogy választ kapj a számláddal kapcsolatban, arról az email címről kell írj, amivel regisztráltad a RömiRoyal számlád, vagy meg kell adnod a képernyő/felhasználó nevedet.